22 Mart 2012 Perşembe

dikiş makinam tamirden geldiiiiii....



*kelebekana*-*tam 45 gün servis servis dolaştırdılar beni madur ettiler veee nihayet gelebildiii ..geçen haziran ayında almıştık hafızasında oluşan bir hasar yüzünden garanti kapsamında olduğu için aldığım satıcıya götürdük o da servis formu (çok önemli servise vereceğiniz her eşyanız için muhakkak servis fişi isteyin ) düzenledi ve kabul etti ....aradan 25 gün geçti tlf la aradım kendilerini, depo taşındığı için istanbul  pfaff -singer  tamir merkezinin biraz gecikeceğini söylediler .... 35. gün tekrar aradım tlf ile bu defa makinanın akıbetinin meçhul olduğunu öğrendim iyi mi ...yetkili müdürün tlf bana verdiler onu aradım ..sağolsun kendileri çok ilgili davrandılar veee makinayı aldığım bayi nin artık kendi bayileri olmadığını ve makinamın daha kargoda olduğunu söyledi ...şimdi bu anlattıklarımdam bende birşey anlamadım tüketici haklarını koruma derneğine müracat ettiğimi ve yasal tamir süresini geçtiklerini belirttim ...benden bir hafta daha rica ettiler ...neyseeee sononda tamir oldu geldi ...bunları neden anlattım; sizlerde aynı sorunla karşılaşabilirsiniz,servis formları çok önemli tarihine dikkat ederek alınız ...arıza olduğunda satıcı ile değil direkt genel merkezle muhatap olunuz ...benden söylemesi ...

5 yorum:

  1. gözünaydın sonunda gelmiş, sıkıntı bitmiş, dikiş makinasız bir hayat düşünemiyorum:)))

    YanıtlaSil
  2. Bütün iyi niyetler malı alıncaya kadar geçerli. sorun çıktı mı bittin. Neyse gelmiş makinan, buna da şükür diyelim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler arkadaşlar... gerçekten dikişmakinasız bir hayat bende düşünemiyorum ..

    YanıtlaSil
  4. inşallah bir daha bozumazda ilginç şeyler dikmeye devam edersin...

    YanıtlaSil
  5. dell dizüstü teknik servis olarak bu güzel paylaşımlarınızın devamını dileriz,başarılar.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız çooookkk değerli..!!:))