27 Mart 2014 Perşembe

geze geze bulduklarım *-*







5 yorum:

  1. En alttaki yastıktan ben ve arkadaşlarım örmüştük.Model buradaki soft renklerle de güzel olmuş.Üstten 2.fotoğraftaki modeli daha önce hiç görmemiştim.İnternette güzel gezip güzel şeyler bulmuşsunuz.Gözünüze sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. beyaz panço ve güllü yastık ne kadar zarif,çok beğendim :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. En alttaki yastığı çok beğendim. Özellikle renkler çok güzel olmuş.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Hepsi harika olmuş elinize sağlık.Bloğunu yeni keşfettim ama izleyiciler kısmı hatalı takibe alamadım.ben de beklerim.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Hola que tal? He llegado a tu blog a través de un blog amigo. Me ha gustado tanto que me he hecho seguidora. Te invito a conocer mi blog, espero que te guste. Un saludo
    http://awesomeneedles.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız çooookkk değerli..!!:))

Bebek Kabin Araba

*-*PİNOKYO BEBEK MAĞAZASI  Pilsan çocuk ürünleri ve markalı bebek arabaları