21 Aralık 2011 Çarşamba

doğum günümden kareler ..

 Oğluşum ve kocacığım benim için bu pastayı yaptırmışlar ..kestaneli ;))
sonra hem yeniyılevimize böyle cıvıl cıvıl gelsin diye bu çamı almışlar .(daha sonra bahçemize dikeceğiz benim çamım )...hep beraber süsledik ağacımızı ..

 buda karanlıkta görünüşü ..
 sonra benim makinamla oynama saatim geldi... bu tutacak ile poşetlik bebişi yaptım ...nasıl olmuş .??


makinamın süslerini kullanmayı seviyorum kaplumbağalar ve kalpler ,kelebekler ..arasına elyaf koydum ...

*kelebekana*-*doğum günüm hafta arasına denk geldi oğluşumunda sınavları vardı o yüzden üçümüz kutladık ..ama buradan bana yorumlarıyla kutlayan sevgili blog dostlarıma çok çok teşekkür ederim ...her sabah bir hevesle açıyorum bloğumu herkes napıyor diye iyikide yapmışım bloğumu ...sevgiyle kalın dostlar ..

9 yorum:

Yorumlarınız çooookkk değerli..!!:))

Bebek Kabin Araba

*-*PİNOKYO BEBEK MAĞAZASI  Pilsan çocuk ürünleri ve markalı bebek arabaları