28 Mayıs 2010 Cuma

sarı kantaron çiçeği

Çok sevdiğim yaşlı bir dostum ,bu sarı kantaron çiçeğinin toplanıp, sızma zeytin yağında ve güneşte bir iki ay bekletilerek her türlü romatizmal ağrıda ve yaralarda iyileştirici etkisinin olduğunu söyledi ..ben önce pek inanmamıştım ama deneyerek gördüm ki müthiş birşey ..o yüzden bı yıl banada topladılar bende bir kavanoza bolca koydum üzerine sızma zeytinyağını ilave ettim ..iki aya kadar hazır olacak ..annemin dizleri çok ağrıyor onada süreceğiz ...


*kelebek*-*

1 yorum:

  1. yaaa bi de zayıflatsa yaaa:))bizim bahçede de var kantoron.topliyim gidince.arada yağmurdan önce dizlerim pek bi ağrıyo:))
    yaa 70 kiloyum bende:))boyumdan beş ölçü fazlayım :))ben zaten yere yatabilsem az dinlencem deee ah bi yatabilsem:)))hacı yatmaz gibiyim vallahi:)seyirt oraya seyirt buraya modunda yaşıyorum:)ayyy renkli motiflere bayıldım ben o işi beceremiyorum maalesef:((

    YanıtlaSil

Yorumlarınız çooookkk değerli..!!:))

Bebek Kabin Araba

*-*PİNOKYO BEBEK MAĞAZASI  Pilsan çocuk ürünleri ve markalı bebek arabaları