2 Mart 2010 Salı

BEĞENDİKLERİM




*kelebek*-*

1 yorum:

  1. Afyondan selamlar, sevgiler. Paylaşımlar için teşekkürler. Genelde netten bulduklarınızı paylaşmışsınız. Çok güzel ve şık şeyler var değil mi? Ben de bloğunuzun sonuna kadar gittim. Pek çok fotoğrafı kendime kaydettim. Kendime veya yeğenlere yaparım veya yapmak isteyen bir eş dost olursa açıp gösteririm, fikir alır diye. Ben de kırkyama seviyorum ama çalıştığım için yeterli zamanım olmuyor.
    Genelde son zamanlarda alıntılar için link vermeye başlamışsınız. İlk zamanlarda ise öylece yayınlamışsınız. Bu elbette sizin iyi niyetiniz ve paylaşımcı ruhunuzla ilgili. Sakın yanlış anlaşılmasın sözlerim. Kimseye ne yapmasını söyleyecek ne bir alt yapım ne de haddim olduğunu düşünmüyorum. Ama sadece canınız sıkılmasın diye dost tavsiyesinde bulunuyorum. Çünkü çok blog dolaştığım için görüyorum, "vay efendim resmimi yayınlamış link vermemiş" vaveylası koparıyor millet:) Yorumun bu kısımlarını silebilirsiniz elbette. Dediğim gibi sadece dostça bir yaklaşım benimkisi.
    Neyse, yorumum zaten sana ulaşacak mı bilmiyorum. Tekrar selamlar gönderiyorum.
    nurtenbegendi. blogcu.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız çooookkk değerli..!!:))

Bebek Kabin Araba

*-*PİNOKYO BEBEK MAĞAZASI  Pilsan çocuk ürünleri ve markalı bebek arabaları