18 Mayıs 2009 Pazartesi

üzgünüm...


Türkan Saylan ı kaybetmenin üzüntüsü içindeyim ...Örnek bir kadındı ,yardım ettiği bütün kadınlar ,kızlar ,kardelenler ,onu eminim örnek alıp, yaktığı ateşi yangına çevirirler ...Cennet mekanı olsun ....

15 Mayıs 2009 Cuma

patchwork

bunlarla uğraşıyorum ..
ne yapacağıma bi türlü karar veremiyorum ..kırlent mi yapsam ?,yoksa bi çok yapıp pike gibi bir örtümü yapsam ?,sepet gibi bişey mi yapsam ?,ööf ya napsam ???yoyoları bir çantaya dikmeye kararlıyım ;))...şimdilik öğreniyorum bunları yapmak gerçekten çok zevkliymiş ..haddim olmayarakbiraz resimlerle anlatmaya çalıştım ..yanlışım varsa bilenler beni uyarsın memnun olurum ..




*kelebek*

12 Mayıs 2009 Salı

bu pazar Alanyadaydım ...!

burası Alanyanın meydanıve hükümet konağının olduğu yer..
burada öğle yemeği yedik ...

Aslında manzarayı yedik desek daha doğru olur çünkü yemekler berbattı ve hesap aşırı yüksekti ...


Bence turizm yerlerinin sorunu bu denetlenmeyen restoranlar...neyse gezimiz çok güzeldi ben bir Antalyalı olarak Alanyaya hiç gitmemiştim ama beğendim alanyayı...



manzaraya bakarmısınız ...




*kelebek*

8 Mayıs 2009 Cuma

bugün oğluşumun doğum günü.!!!

Baba-oğul------------/
Ana-oğul-----------***/




*kelebek* on yıl önce 8mayıs 1999 günü ,anneler gününe denk gelmiş veee bana dünyanın engüzel hediyesi Rabbim tarafından o gün verildi...Muhammed Eray doğdu ..



ben onbiryıl bebek özlemiyle yaşamış ve anneler gününde bir evlat sahibi olmuş anneyim ..



bugün benim anne olduğum gün ..bebek özlemi çeken herkesi Allah benim gibi sevindirsin ...

6 Mayıs 2009 Çarşamba

yeni kızkardeşlerimiz !!!

bunları kim yapmışsa ellerine sağlık ..ben görsellerden bakarken gördüm vee çok beğendim ...


bizlerin kızkardeşimiz olmak istemişler ,çok sevindim sizlerede bildireyim dedim ..kızkardeşlerinizi tanıyın isterim ..

patchworrk (kırkyama) çanta modelleri

bu günlerde ben yoyove kırkyamaya acayip takmış durum dayım ;))
kendi yaptıklarımıda koyacağım ama daha birleştirme aşamasına geçemedim ..şimdilik tekniğini öğreniyorum ..bu konuda uzman arkadaşlar dikiş sepeti ve saniyes handcrafttın arşivlerini geziyorum ..tavsiye ederim çok güzel modeller yapmışlar ...




*kelebek*kızkardeşlerimin birbirleriyle tanıştıklarını duyuyorum çok mutlu oldum ..amacım buydu ...herkesin url sinide yazmak istiyordum ama birdefa yazmaya başlayınca onu unuttum ..!!benim bloğumda bakmadan geçemediklerim de varlar oradanda ulaşabilirsiniz ...

4 Mayıs 2009 Pazartesi

kız kardeşlerim...!!


*kelebek*kız kardeşim kim diye sormuştum ,aslında kimler demeliymişim ;))

bu gün sabah gördüm ki benimle birlikte tanm....18..... kızkardeşiz!!...

birbirimizi hiç görmedik ,yazılarımız ,yaptıklarımız ve paylaştıklarımızla tanıştık...şimdi kızkardeşlerinizi(bilmem farkındamısınız beni kızkardeş seçince otomatikman diğerleriylede kardeş oldunuz )onlar kimmi??;

orguknıt,beyazmendil,dunbugün,akasya kokusu,harosa2.,eylemin mutfağı,saniyes handcraft,asevi,owl,hobisarayı,örgü delisi,najma,kubra zeynep kara,şanslı,dshandmade,lemanıniğnesinden,analı kızlı hertelden,

eveet hepimiz birbirimizle kardeş olduk ..ben çoğunuzun tanıştığını biliyorum ama daha tanışmamış olanlar LÜTFEN KIZKARDEŞLERİNİZLE TANIŞIN!!!

2 Mayıs 2009 Cumartesi

kız kardeşim kim ??






















*kelebek*çoooooookkkk mutluyum .!!!benim iki ablam vardı,blogarkadaşlarımın sayesinde birçok kızkardeşim oldu...http://dunbugun1.blogspot.com/ beni kız kardeşliğe seçmişbenimde takibçisiolduğum blogcuların içinden seçmem çok zor... hepinizi KIZKARDEŞİM yaptım kabul edenler YORUM bıraksın bende bileyim kardeşlerimi ;)).....