20 Mayıs 2009 Çarşamba

patchwork çantalar ,kırlentler











*kelebek*

14 yorum:

  1. çantaların herbirine ayrı ayrı bayıldım.tam yazlık çantalarmış.

    YanıtlaSil
  2. canım çantalar çok güzel kırkyama kırlent de çok güzel,paylaşımın için çok teşekkürler,sevgiler,bana da beklerim.sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Kırlent çok güzel çantalarda öyle.
    Teşekkürler.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. kalp yastık ve çantalar ayrı ayrı harika.. sen böyle örnekler buldukça bana rahat yok. sevgiler kardeşim.

    YanıtlaSil
  5. kırlente bayıldım çantalarda çok hoş yaz için ideal paylaşım için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  6. çantalara bayıldım ben :) keşke yapabilsem...

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Kelebek yorumuna cevap vermeye geldim,AnneChef benim siparişlerim için kullandığım bir blog,orada tarifleri vermiyorum. ama illa ki yapacağım diyorsan dier bloguma bak istersen.enfes oluyor dene bakalım beğenecek misin?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. hayırlı cumalar arkadaşım.crocodil şal bayaa oyalıyor ben yaa sabır çekip gayretle bitirdim ama aynısından bidaha öremem yanii fena sıkıyor hep dolgu olduğu için.

    YanıtlaSil
  9. Kesinlikle herbiri ayrı ayrı güzel..
    Paylaşımın için tşkrlr...
    Hayırı cumalr..

    YanıtlaSil
  10. Have a lovely weekend!!! :)

    YanıtlaSil
  11. çantalar süpermiş güzel bir gün geçirmeni dilerim canım sevgiler

    YanıtlaSil
  12. ÇOK CİCİLER.KALPLİ FAVORİM:))
    SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  13. kalbe bayıldım hepsi birbirinden güzel olmuş

    YanıtlaSil

Yorumlarınız çooookkk değerli..!!:))

Bebek Kabin Araba

*-*PİNOKYO BEBEK MAĞAZASI  Pilsan çocuk ürünleri ve markalı bebek arabaları