9 Temmuz 2009 Perşembe

okuduklarım

EVEETT ..nasıl olmuş yo-yolarım nihayet bitti ve sehpa örtüsü oldu ...güzel olmuş mu??
aslında okuduğum kitapları anlatmak ve tavsiye etmek için çekmiştim fotoları ama bir taşla iki kuş oldu ;)) ben bu yazarın hem tarihi hemde romantik kitaplarını daha çok seviyorum ...

bu da pradayı anlatan bir kitap ama henüz daha okumadım o yüzden tavsiye edemiyecem ..bakalım moda dünyasında ne gibi entrikalar dönüyormuş ...






*kelebek*yazın sıcak günlerini serinletecek uğraşlar peşinde ..geçen gün mudo mağazasında bir yatak takımı gürdüm sadece yo-yolardan yapılmıştı ve çok güzeldi (fiatıda çok güzeldi);))...şimdi hedefte birçok yoyo yapmak var bakalım ne kadar yaparım ..

9 yorum:

  1. buket uzuner in gelibolu kitabını bende okudum ve çok hoşuma gitmişti. umarım sende beğenmişsindir. en sevdiğim yazardır benim :)

    YanıtlaSil
  2. evet ben henüz yeni başladım ama sürükleyici ...

    YanıtlaSil
  3. kitap önerilerini değerlendireceğim. ben en son ayşe kulin'in "veda" ve "umut"unu okudum. birbirini takip eden hikayeler. çok sevdim. yo-yo'lar harika olmuş.ellerine sağlık, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  4. bende tatilde okumak için kitap arıyordum aldım isimleri bulabildiğimi okuyacağım inşallah:))
    yoyo nasıl birşey bu aralar bende çok merak ettim ne güzel şeyler yapıyorsunuz maşallah

    YanıtlaSil
  5. Canım kitab önerilerini mutlaka değerlendireceğim...
    Bu arada krema markasını sormuşun ben genellikle (sek) markasını tercih ediyorum kremada....
    :))

    YanıtlaSil
  6. Baya oldu kitap okumayalı,uyumak için bile az zamanım var ama zamanı daha iyi ayarlayıp bir kitap okumak istiyorum,önerilerinden biri de olabilir tabi!sehpa örtün şahane olmuş, renkli renkli çok cici!masa örtüsü için çok uğraş vermen gerek sanırım,şimdide kolay gelsin diyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Yo-yolardan yaptığın örtü çok güzel olmuş,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. yo yo örtün harika ellerine sağlık
    Geliboluyu bende okudum herkese de tavsiye ederim. bir solukta derler ya başladım bitirip bıraktım.
    ayrılamadım kitaptan yer yer gözyaşlarıyla çok etkilenmiştim.
    sağol canım sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız çooookkk değerli..!!:))

Bebek Kabin Araba

*-*PİNOKYO BEBEK MAĞAZASI  Pilsan çocuk ürünleri ve markalı bebek arabaları