15 Haziran 2009 Pazartesi

İŞTE budur..!!!!!!

selam..!!bugün bloğumu açtım veee beni http://wwwtasarimdabugn.blogspot.com mimlemiş ....
**kullandığınız parfüm:**issey myake*****
**kreminiz:**bepanten ve coppertone 70..*****
**enson aldığınız üç ürün :**beyaz chanel çantam ,ipekyol dan siyah penye bluz,karpuz;))
**okumakta olduğunuz kitap:**judıth mcnaught'un(içinde aşk saklı) kitabı ben çok beğendim tavsiye ederim ...
**izlediğiniz dizi film ler :**dizi film izlemiyorum o vakitlerde kitap okumak tercihim ...





*kelebek*te http://yldoz.blogspot.com ,,YELDA yı,,,http://zeynepinguncesi.blogspot.com,,,kardeşim ZEYNEPi,,,,veeehttp://saniyeshandcraft.blogspot.com...arkadaşımı MİMliyorum...sevgiyle kalın ....

11 yorum:

  1. Çok eğlenceli değilmi?İyiki yapmışım bu mimi...İcat benden çıktı.Bundan sonra eğlenceli mimler hazırlayacağım böyle ....parfümün ilginç geldi daha önce hiç görmemiştim...

    YanıtlaSil
  2. Zevkle okudum...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Canım teşekkür ederim cevapladığın için.
    Güzel cevaplar vermişsin.Evet aynı kremi kullanıyoruz.Bende çok memnunum.
    İyi bir hafta seninle olsun canım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Canım cvp lar çok güzel..
    Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle

    YanıtlaSil
  5. huuhuuuuu yarın sablonununu yuklerız Allahtan bısı cıkmazsa kelebekcım

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin bacım tatesalın mimi evet guzel vallahi bencede süper cevaplarda

    YanıtlaSil
  7. bu bepanteni bende kullanıyorum ve üstüne krem tanımıyorum arkadaşım.

    YanıtlaSil
  8. çok eğlenceli ve güzel :)bende seviyorum o kremi böyle ilginç mimleri cevaplamak zevk veriyor insana :)

    YanıtlaSil
  9. Gerçekten eğlenceli bir mim:)Bu parfümü ben de seviyorumm..

    YanıtlaSil
  10. Çok zevkli bir mimmiş.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba kelebek...
    Güzel yorumun için teşekkür ederim...
    Vee iki kere kabartma tozu yazdığımı farketmemiştim, tarifde bir paket kullanılıyor, çok teşekkür ederim...
    Öpüyorum kocaman...
    ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız çooookkk değerli..!!:))

Bebek Kabin Araba

*-*PİNOKYO BEBEK MAĞAZASI  Pilsan çocuk ürünleri ve markalı bebek arabaları