12 Mart 2009 Perşembe







SERVET BİLDİRİMİNİZ..!!






  • Bu sabah kalktığınızda,kendinizi sağlıklı hissettinizse,hafta sonunu göremeyecek milyonlardan daha şanslısınızdır..



  • Buzdolabınızda yiyecek birşeyler,sırtınızda bir elbiseniz,başınızın üstünde bir çatı ve uyuyacak yatağınız varsa,bu dünyada yaşayan insanların yüzde yetmişbeşindendaha zenginsiniz demektir...



  • Yüzünüzde bir gülümseme ilebaşınızı dik tutabiliyorsanız,mutlu bir insan olduğunuzu kabul edin.Çünkü çok kişi başını dik tutabilir ama,çok azıaynı anda gülümseyebilir...



  • Eğer bu yazıyı okuyabiliyorsanız,bu dünyada okuyacak hiçbirşeyi olmayan iki milyar insandançok ama çokşanslı olduğunuzu da unutmayın ....

4 yorum:

  1. haklısın değerini bilip te mutlu olmamız gereken çok şey var aslında....sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  2. ÇOK NAZİK ZİYARETİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM..
    KELEBEKLERİ ÇOK SEVDİĞİMİ BİLİRLER :))
    SEVGİLER..
    PAYLAŞIMINIZ ÇOK GÜZELDİ.

    YanıtlaSil
  3. bende bu şanslılardanım, bir daha şükrettim yazıyı okuyunca.

    YanıtlaSil
  4. bu yazıyı okudum ve çok şükür ki okuduklarımla mutlu oluyorum:))
    kahve fncanının içindeki miniklere bayıldım..çok şekerler..
    aramıza hoşgeldiniz diyorum ve sevgiler bırakıp gidiyorum...
    iyi geceler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız çooookkk değerli..!!:))

Bebek Kabin Araba

*-*PİNOKYO BEBEK MAĞAZASI  Pilsan çocuk ürünleri ve markalı bebek arabaları