28 Mart 2012 Çarşamba

sewing-needlework-dikişlerim



*kelebekana*-*yan komşum bir perdeci bu yanmaz kumaşlarda oradan artmış kumaşlardı bende tutacak olarak değerlendirdim ..makinamda geldiği için akşamları mutlu dikiş saatleri yapıyorum ;))oğlum böyle söylüyor ...

27 Mart 2012 Salı

crochet afghan blanket-motifli battaniye



*kelebekana*-*rengarenk motifler sevdam yine depreşti ..yeni battaniyenin renkleri böyle balkonumdaki petunyalar eşliğinde sundum efendim ...beni renkli işler yapmaya iten sebep belkide bu renkli çiçekler ..fikirlerinizi bekliyorum ..battaniye değilde sandalye minderimi yapsam acaba ...???

22 Mart 2012 Perşembe

dikiş makinam tamirden geldiiiiii....



*kelebekana*-*tam 45 gün servis servis dolaştırdılar beni madur ettiler veee nihayet gelebildiii ..geçen haziran ayında almıştık hafızasında oluşan bir hasar yüzünden garanti kapsamında olduğu için aldığım satıcıya götürdük o da servis formu (çok önemli servise vereceğiniz her eşyanız için muhakkak servis fişi isteyin ) düzenledi ve kabul etti ....aradan 25 gün geçti tlf la aradım kendilerini, depo taşındığı için istanbul  pfaff -singer  tamir merkezinin biraz gecikeceğini söylediler .... 35. gün tekrar aradım tlf ile bu defa makinanın akıbetinin meçhul olduğunu öğrendim iyi mi ...yetkili müdürün tlf bana verdiler onu aradım ..sağolsun kendileri çok ilgili davrandılar veee makinayı aldığım bayi nin artık kendi bayileri olmadığını ve makinamın daha kargoda olduğunu söyledi ...şimdi bu anlattıklarımdam bende birşey anlamadım tüketici haklarını koruma derneğine müracat ettiğimi ve yasal tamir süresini geçtiklerini belirttim ...benden bir hafta daha rica ettiler ...neyseeee sononda tamir oldu geldi ...bunları neden anlattım; sizlerde aynı sorunla karşılaşabilirsiniz,servis formları çok önemli tarihine dikkat ederek alınız ...arıza olduğunda satıcı ile değil direkt genel merkezle muhatap olunuz ...benden söylemesi ...

17 Mart 2012 Cumartesi

oriflame

*kelebekana*-*oriflame nin son katoloğu 15 mart-4 nisan BURADA ben çok beğeniyorum ürünlerini ...

16 Mart 2012 Cuma

BU GÜN KREDİ KARTI KULLANMAYIN ..!!

*kelebekana*-*Başev; “Haklarınızı arayın”




15 Mart Dünya Tüketiciler Günü münasebetiyle Kemer Tüketiciyi Koruma Derneği Yönetimi, Liman Caddesi’nde bir araya gelerek vatandaşlara tüketiciye yapılan haksızlıkları anlattı.





Kemer Tüketiciyi Koruma Derneği Başkan Yardımcısı Mehmet Başev, Dernek Saymanı, Mehmet Sipahioğlu, Eğitim Sekreteri Sinan Koçal, Sekreteri Gonca Karabaş veDernek Denetmeni Huriye Çoban dün 15 Mart Dünya Tüketiciler Günü olması münasebetiyle Liman Caddesi’nde bulunan Dernek Binası önünde basın açıklaması yaptı. Vatandaşlara, tüketici olarak haklarını araması gerektiğini belirten dernek yönetimi, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun isimli kitapçık dağıttı. Liman Caddesi’nde bulunan vatandaşların da ellerinde bulunan dev KazıkBank, ve SoyBank şeklinde hazırlanan kredi kartı uyarlamalarıyla dikkatini çeken Kemer Tüketiciyi Koruma Derneği Başkan Yardımcısı Mehmet Başev, “Haklarınızı arayın” dedi. Başev açıklamalarına şu şekilde devam etti; “Bugün 15 Mart Dünya Tüketiciler Günü olması nedeniyle Liman Caddesi’nde bir araya gelerek vatandaşlarımızı bankaların kurmuş olduğu tuzaklara karşı bilinçlendirme faaliyeti gösteriyoruz. Kemer Tüketiciyi Koruma Derneği olarak, vatandaşlarımızı kredi kartlarına karşı uyarıyoruz. Ülkemizdeki 4077 sayılı Tüketici Hakları Kanunu gereği biz tüketicilerin haklarını araması en doğal hakkıdır. Bu hakkımızı kullanırken bilinçli olarak, bankaların kredi kartı uygulamaları ve elektrik dağıtım şirketlerinin uygulamalarına dikkat etmesi gerekiyor. Bu konuda da derneğimize başvurarak bizlerden yardım alabilirler. Bu anlamada bilinçli bir toplum için örgütlenmeli, tüketicilerin haklarını savunan sivil toplum kuruluşlarına destek olmalı. Ülkemizde gelir dağılımı eşit olmadığı gibi, devletin de topladığı vergiler adil değildir. Hükümetler toplayamadığı vergilerini biz tüketicilerin sırtına yüklemektedir. Halkımız gün geçtikçe ekonomik geçim sıkıntısı ile boğuşmaktadır. Bankalar yıllık kart aidatı, hesap işletim ücreti adı altında bizleri soymaktadır. Tüketicilerimizin bu anlamda haklarını araması gerekmektedir.”

1 Mart 2012 Perşembe

can sıkıntısına yün



*kelebekana*-*şalım bitti ama resim çekmeyi unuttum ..yarın inşallah koyarım bloğuma ..bu artan ip elimde nette gezinirken gördümde yapıverdim can sıkıntısından ..ha bu arada kemere kar yağdı dün sabah ..bu karı gören kışın yoğun geçtiği yerlerdekiler gülecektir;)) ama hiç kar yağmayan bir yere yağınca böyle oluyor ;))..oğluşum ne zamandır kartopu istiyordu dün sabah okul servisini beklerken doyasıya oynadı ..